BLOG O MARKETINGU

BLOG O MARKETINGU

Logo Lookas

DARMOWY AUDYT

KONTAKT

Serdecznie zapraszamy do czerpania z naszych doświadczeń. 

Logo Lookas

BLOG O MARKETINGU

DZIELIMY SIĘ DOŚWIADCZENIEM

 

Marketing internetowy
  Firma Google w 2020 roku opublikowała informacje o trzech nowych wskaźnikach doświadczenia użytkowników, które stały się nowymi czynnikami rankingowymi wyszukiwania. Metryki są przeznaczone do pomiaru szybkości ładowania, interaktywności i stabilności
Najprostsza definicja nie tylko z marketingu mówi, że afiliacja to budowa i utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji. Afiliowanie to natomiast łączenie się w grupy mające na celu osiąganie obopólnych korzyści
Marketing internetowy w Polsce dość dynamicznie się rozwija, z roku na rok, stając się jedną z kluczowych możliwości rozwoju marek, produktu czy promocji usług w celu dotarcia do jak najszerszego
Pozytywne lub negatywne doświadczenia użytkownika mogą bez wątpienia rzutować na sukces lub porażkę całego biznesu. Coraz częściej jednak spotykam się z rozwarstwieniem sfery marketingu i realnych doświadczeń. Wyobrażenia vs rzeczywistość
Nie ma nic złego w byciu naśladowcą. Powielanie sprawdzonych modeli biznesowych to mniejsze ryzyko porażki i możliwość kroczenia utartą już ścieżką. Musisz jednak liczyć się z tym, że na takie
Różnica między UI i UX? - Zapewne wielu z was słyszało już o tych koncepcjach. Ale co tak naprawdę kryje się za tymi skrótami w języku angielskim i czy są
Posiadasz swój sklep internetowy w Bydgoszczy, Poznaniu, Krakowie lub Warszawie. To bez większego znaczenia, ponieważ Twoje zasięgi pozbawione są fizycznych granic. Starasz się dotrzeć do nowych odbiorców. Często organizujesz akcje
Jak widać, że działa. To działa! Okazuje się, że nie zawsze tak jest. We współczesnym biznesie strona internetowa nie jest tylko wirtualną formą wizytówki firmy. To główny kanał kontaktu z
Wybuch covid-19 szybko uderza w podaż i popyt. Staje się  jasne, że żadna firma nie pozostanie już taka sama jak przed pandemią. Tylko ci, którzy dokonają mądrych wyborów i podejmą
  Obecnie świat mierzy się z niewidzialnym wrogiem - okropnym wirusem, który z pewnością zagraża życiu i zdrowiu wielu ludzi. Znaczna część świata, w obawie przed coraz bardziej realnym przeciążeniem i
Chcesz zwiększyć sprzedaż w Internecie, ale nie wiesz jak się za to zabrać? A może już próbowałeś, jednak dotychczasowa współpraca z agencją nie odnosi efektów biznesowych lub nie spełnia Twoich
Wraz z rozwojem technologii Internet staje się podstawowym narzędziem do realizacji większości celów biznesowych. Truizmem wydaje się już stwierdzenie, że każda działalność powinna być obecna w sieci i posiadać swoją
Generowanie zysków w sieci wymaga dobrze zaprojektowanej i zoptymalizowanej strony czy sklepu internetowego.  Doświadczenia użytkownika na Twojej stronie (UX) są bardzo istotnym elementem wpływającym na skuteczność strategii marketingowej i sprzedażowej.
Wiele firm pamięta czasy, kiedy to razem ze swoimi specjalistami ds. marketingu podbijali rynek dzięki trafionym kampaniom reklamowym w telewizji, prasie i radio a także pojemnym bazom teleadresowym czekającym na
Najczęściej, kiedy firmy zaczynają inwestować w pozyskiwanie klientów z Internetu kierują swoje działania na social media, Google Ads, działania organiczne w  Google lecz zapominają zupełnie o swojej ofercie, gdyż uważają,
Wiele razy słyszymy, że najważniejsza jest reklama, która sprawia, że stajemy się widoczni. Widoczność wpływa na ilość ruchu, który dociera na stronę internetową a ruch to potencjał sprzedaży. Ogół działań,
Wszyscy chyba pamiętamy czasy, kiedy posiadanie strony internetowej było wyzwaniem i mogło się na nią decydować niewiele firm. Jednych zwyczajnie nie było stać na stronę internetową a inni traktowali to
Wierzę, że nadal każda firma pragnie mieć swoje wymarzone strony internetowe, które będą projektowane tylko dla nich i nikt inny nie będzie miał takiego projektu. Przez lata nie tyle, co
  1. Przeanalizuje swoje przychodu i koszty. Wylicz bilans zysku i strat 2. Określ swoje cele marketingowe. 3. Dopasuj cele marketingowe do strategicznych celów firmy i wizji rozwoju. 4. Pracuj w
Ponieważ zbliżamy się szybko do końca roku, jest to świetny moment, aby spojrzeć w przyszłość, w którą stronę zmierzamy, i trendów marketingowych, które prawdopodobnie zobaczymy w 2020 roku. i w
Lookas

© Copyright 2022 | All Rights Reserved | Polityka Prywatności