POWRÓT

Konkurencyjność zbudowana na własnym potencjale

konkurencja w marketingu
05 sierpnia 2020
Logo Lookas
Marketing internetowy
Marketing internetowy

Nie ma nic złego w byciu naśladowcą. Powielanie sprawdzonych modeli biznesowych to mniejsze ryzyko porażki i możliwość kroczenia utartą już ścieżką. Musisz jednak liczyć się z tym, że na takie działanie decyduje się wielu, a to automatycznie zwiększa rynek konkurencji. Szczególnie wtedy, gdy marketing strony internetowej jaką posiadasz, to modelowe podążanie za innymi. Możesz jednak zrobić coś inaczej, aby wyjść z tłumu. Musisz tylko bacznie się sobie przyjrzeć.

 

Pracuj na własnych zasobach

 

Pragnienie sukcesu jest tak silne w wielu ludziach, że zamiast poszukiwać własnych dróg, gotów są gnać za tymi, którzy już dotarli na szczyt. Nierzadko często się przy tym potykając, kalecząc, aż do momentu rezygnacji. Wybierając „bezpieczne” i sprawdzone rozwiązania tracą więcej, niż wówczas, gdy sami poszukują właściwiej dla siebie ścieżki. To zjawisko dotyczy także strony internetowej firmy

 

Zadziwiające jest to, jak liczne strony internetowe przypominają własne klony. Zmieniają się tylko informacje o firmie, kolorystyka szaty graficznej i (ewentualnie) oferowane produkty i usługi. W przypadku firm zajmujących się dystrybucją produktów wybranych producentów, często niezmienione pozostają nawet opisy produktów. W mediach społecznościowych również przebija się ta cała poprawność marketingu internetowego. Problem polega jednak na tym, że to nie działa, tak dobrze, jak tego oczekujesz.

 

Jeżeli chcesz budować solidny wizerunek własnej marki i wyjść z cienia konkurencji, to zacznij działać na własnych zasobach. Zastanów się nad swoimi unikalnymi cechami, określ największe wartości swojej firmy. Bądź sobą i generuj zyski dzięki swojej indywidualności.

 

Kampanie inne niż wszystkie

 

Istnieją na świecie takie osoby, które nawet nie robiąc niczego nowego potrafią odnieść spektakularny sukces. Ich tajemnica skrywa się w tym, że mają odwagę zrobić coś inaczej niż ich konkurencja. W ich przypadku kampanie marketingowe zyskują wyrazistości i pozostają na długo w świadomości odbiorców. W ten sposób kreuje się markę, za którą chcą podążać inni.

 

Podejmowanie działań odmiennych od utartych schematów przypomina dzwonek w hotelowej recepcji. Trudno go nie usłyszeć, a jego brzmienie przebija się nawet w gwarnym pomieszczeniu. Nie ma wobec tego znaczenia jak liczna jest Twoja konkurencja. Kiedy jesteś obecny w sieci, masz prawo (a wręcz obowiązek) budować taką strategię marketingu internetowego, jaka będzie oddawać Twój unikatowy charakter. Możesz być pewien tego, że jest w Twojej firmie coś, co wyróżnia Cię dla tle konkurencji.

 

Lookas.pl to agencja marketingu internetowego, w której poszukujemy wspólnie z klientem tych elementów, które determinują jego przewagę konkurencyjną. Na tej podstawie budujemy strategię działań marketingowych poprzez tworzenie stron internetowych oraz globalną opiekę nad marketingiem internetowym firmy. Dbamy o to, aby budować spójny i budzący zaufanie wizerunek firmy. Przekonaj się sam jak działamy i wykorzystaj swój potencjał, w budowaniu przewagi konkurencyjnej swojej firmy. 

Marketing internetowy
Marketing internetowy
Marketing internetowy
Marketing internetowy
09 października 2020
Najprostsza definicja nie tylko z marketingu mówi, że afiliacja to budowa i utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji. Afiliowanie to natomiast
25 września 2020
Marketing internetowy w Polsce dość dynamicznie się rozwija, z roku na rok, stając się jedną z kluczowych możliwości rozwoju marek,
21 września 2020
Pozytywne lub negatywne doświadczenia użytkownika mogą bez wątpienia rzutować na sukces lub porażkę całego biznesu. Coraz częściej jednak spotykam się
05 sierpnia 2020
Nie ma nic złego w byciu naśladowcą. Powielanie sprawdzonych modeli biznesowych to mniejsze ryzyko porażki i możliwość kroczenia utartą już
24 maja 2020
Różnica między UI i UX? - Zapewne wielu z was słyszało już o tych koncepcjach. Ale co tak naprawdę kryje
07 maja 2020
Posiadasz swój sklep internetowy w Bydgoszczy, Poznaniu, Krakowie lub Warszawie. To bez większego znaczenia, ponieważ Twoje zasięgi pozbawione są fizycznych
09 października 2020
Najprostsza definicja nie tylko z marketingu mówi, że afiliacja to budowa i utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji. Afiliowanie to natomiast
25 września 2020
Marketing internetowy w Polsce dość dynamicznie się rozwija, z roku na rok, stając się jedną z kluczowych możliwości rozwoju marek,
21 września 2020
Pozytywne lub negatywne doświadczenia użytkownika mogą bez wątpienia rzutować na sukces lub porażkę całego biznesu. Coraz częściej jednak spotykam się
Marketing internetowy

© Copyright 2020 | All Rights Reserved | Polityka Prywatności

Lookas