Autor: Lookas
Chcesz zwiększyć sprzedaż w Internecie, ale nie wiesz jak się za to zabrać? A może już próbowałeś, jednak dotychczasowa współpraca z agencją nie odnosi efektów biznesowych lub nie spełnia Twoich oczekiwań z innych względów? Jest to dość powszechny problem. Mimo pozornej dużej dostępności firm oferujących tego typu usługi bardzo trudno jest znaleźć ludzi, którzy naprawdę znają się na tym co robią. Dobra agencja marketingu internetowego jest dzisiaj na wagę złota – podpowiemy Ci, czym się kierować podczas wyboru dostawcy usług marketingu online.
Wiedza i doświadczenie
Największym kapitałem każdej firmy są ludzie i ich wiedza. Z każdym klientem i nowym projektem zdobywają oni bezcenną wiedzę, która przyczyni się do wyższego poziomu realizacji usług dla Ciebie. Szukając agencji marketingu internetowego sprawdź od kiedy działają na rynku, jakich klientów obsługiwały, jak wygląda ich portfolio oraz w czym się specjalizują.
Zakres usług
Analizując portfolio agencji warto przyjrzeć się jaki wachlarz usług oferują. Klienci bardzo często przychodzą z określoną potrzebą, jednak po krótkim czasie decydują się na uzupełnienie strategii marketingowej o kolejne elementy. Dużo skuteczniej współpracuje się z jednym dostawcą, ponieważ już zdążył poznać Ciebie – Twój biznes, Twoje pomysły i oczekiwania. Skraca to czas realizacji usług i często pozwala uniknąć zbędnych poprawek i nieporozumień na drodze uzgadniania projektu. Jako klient zamawiający kompleksową obsługę swojej firmy w Internecie możesz liczyć na bardziej atrakcyjną cenę niż gdybyś zamawiał pojedyncze usługi u kilku dostawców.
Kontakt i dostępność
Agencja marketingu online to przede wszystkim ludzie. Już na samym początku, zostawiając swój numer telefonu czy przesyłając brief, masz możliwość sprawdzenia jak firma traktuje Ciebie, jako swojego potencjalnego klienta oraz jak odpowiada na Twoje potrzeby. Czy odzywa się bez zbędnej zwłoki? Czy zapoznała się z informacjami, które przesłałeś? Czy podczas rozmowy czujesz, że rozmawiasz z profesjonalistą? Czy osoba po drugiej stronie słuchawki dopytuje, analizuje i doradza, chce Ciebie lepiej poznać czy raczej prowadzi rozmowę zgodnie ze skryptem, bez zwracania uwagi na indywidualne potrzeby? Czy firma deklaruje stały kontakt i wsparcie w toku realizacji zlecenia? Niezależnie od tego czy potrzebujesz projekt strony www, sklepu internetowego czy usług z zakresu pozycjonowania albo marketing automation – wszystko to wymaga indywidualnego podejścia i stałej informacji zwrotnej.
Ludzka twarz i uczciwość
Ten aspekt w dużej mierze nawiązuje do poprzedzającego punktu. Jesteśmy ludźmi i lubimy pracować z ludźmi. Większość klientów bardzo ceni możliwość szczerej rozmowy i zadawania pytań na różnych etapach współpracy. Nierzadko potrzebują porady a czasem wyprowadzenia z błędu i wyjaśnienia, dlaczego akurat to rozwiązanie nie będzie dla nich korzystne. „Ludzka” agencja nie będzie próbowała wcisnąć Ci na siłę wszystkich dostępnych usług, tylko doradzi w co warto zainwestować, a co akurat w Twoim przypadku nie jest potrzebne.
Profesjonalizm
To słowo jest bardzo pojemne i wiele można pod nie podpiąć. Od profesjonalnej agencji marketingu interaktywnego powinieneś oczekiwać bieżącej wiedzy i śledzenia trendów. Proponowane rozwiązania powinny być dostosowane do obecnych kierunków w projektowaniu, technologii oraz najnowszych narzędzi a także uwzględniać aktualne uwarunkowania rynkowe. Profesjonalna firma powinna również proponować przejrzyste warunki współpracy, co do których nie będziesz miał żadnych wątpliwości. Wreszcie, wizytówką godnego zaufania dostawcy będą pozytywne opinie i rekomendacje klientów, którzy mieli okazję z nim współpracować. Warto zerknąć na stronie agencji do sekcji opinii.
Skoro już wiesz, na co warto zwrócić uwagę możesz zacząć szukać agencji marketingu internetowego, która spełnia te kryteria. Mamy dla Ciebie też drugie, znacznie prostsze rozwiązanie – skontaktuj się od razu z nami, agencją Lookas. Oszczędzisz czas i niepotrzebne nerwy – satysfakcja dostarczona na najwyższym poziomie. Sprawdź jak możemy pomóc Ci w realizacji Twoich celów biznesowych.
© Copyright 2022 | All Rights Reserved | Polityka Prywatności