Marketing internetowy
12 lutego 2021
  Firma Google w 2020 roku opublikowała informacje o trzech nowych wskaźnikach doświadczenia użytkowników, które stały się nowymi czynnikami rankingowymi wyszukiwania.
09 października 2020
Najprostsza definicja nie tylko z marketingu mówi, że afiliacja to budowa i utrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji. Afiliowanie to natomiast
25 września 2020
Marketing internetowy w Polsce dość dynamicznie się rozwija, z roku na rok, stając się jedną z kluczowych możliwości rozwoju marek,
Marketing internetowy
Marketing internetowy
Marketing internetowy
Marketing internetowy

Autor: Lookas

Chcesz zwiększyć sprzedaż w Internecie, ale nie wiesz jak się za to zabrać? A może już próbowałeś, jednak dotychczasowa współpraca z agencją nie odnosi efektów biznesowych lub nie spełnia Twoich oczekiwań z innych względów? Jest to dość powszechny problem.  Mimo pozornej dużej dostępności firm oferujących tego typu usługi bardzo trudno jest znaleźć ludzi, którzy naprawdę znają się na tym co robią. Dobra agencja marketingu internetowego jest  dzisiaj na wagę złota – podpowiemy Ci, czym się kierować podczas wyboru dostawcy usług marketingu online.

 

Wiedza i doświadczenie

 

Największym kapitałem każdej firmy są ludzie i ich wiedza.  Z każdym klientem i nowym projektem zdobywają oni bezcenną wiedzę, która przyczyni się do wyższego poziomu realizacji usług dla Ciebie. Szukając agencji marketingu internetowego sprawdź od kiedy działają na rynku, jakich klientów obsługiwały, jak wygląda ich portfolio oraz w czym się specjalizują. 

 

Zakres usług

 

Analizując portfolio agencji warto przyjrzeć się jaki wachlarz usług oferują. Klienci bardzo często przychodzą z określoną potrzebą, jednak po krótkim czasie decydują się na uzupełnienie strategii marketingowej o kolejne elementy. Dużo skuteczniej współpracuje się z jednym dostawcą, ponieważ już zdążył poznać Ciebie – Twój biznes, Twoje pomysły i oczekiwania. Skraca to czas realizacji usług i często pozwala uniknąć zbędnych poprawek i nieporozumień na drodze uzgadniania projektu. Jako klient zamawiający kompleksową obsługę swojej firmy w Internecie możesz liczyć na bardziej atrakcyjną cenę niż gdybyś zamawiał pojedyncze usługi u kilku dostawców.

 

Kontakt i dostępność

 

Agencja marketingu online to przede wszystkim ludzie. Już na samym początku, zostawiając swój numer telefonu czy przesyłając brief, masz możliwość sprawdzenia jak firma traktuje Ciebie, jako swojego potencjalnego klienta oraz jak odpowiada na Twoje potrzeby. Czy odzywa się bez zbędnej zwłoki? Czy zapoznała się z informacjami, które przesłałeś? Czy podczas rozmowy czujesz, że rozmawiasz z profesjonalistą? Czy osoba po drugiej stronie słuchawki dopytuje, analizuje i  doradza, chce Ciebie lepiej poznać czy raczej prowadzi rozmowę zgodnie ze skryptem, bez zwracania uwagi na indywidualne potrzeby? Czy firma deklaruje stały kontakt i wsparcie w toku realizacji zlecenia? Niezależnie od tego czy potrzebujesz projekt strony www, sklepu internetowego czy usług z zakresu pozycjonowania albo marketing automation – wszystko to wymaga indywidualnego podejścia i stałej informacji zwrotnej. 

 

Ludzka twarz i uczciwość

 

Ten aspekt w dużej mierze nawiązuje do poprzedzającego punktu. Jesteśmy ludźmi i lubimy pracować z ludźmi. Większość klientów bardzo ceni możliwość szczerej rozmowy i zadawania pytań na różnych etapach współpracy. Nierzadko potrzebują porady a czasem wyprowadzenia z błędu i wyjaśnienia, dlaczego akurat to rozwiązanie nie będzie dla nich korzystne. „Ludzka” agencja nie będzie próbowała wcisnąć Ci na siłę wszystkich dostępnych usług, tylko doradzi w co warto zainwestować, a co akurat w Twoim przypadku nie jest potrzebne.

 

Profesjonalizm

 

To słowo jest bardzo pojemne i wiele można pod nie podpiąć. Od profesjonalnej agencji marketingu interaktywnego powinieneś oczekiwać bieżącej wiedzy i śledzenia trendów. Proponowane rozwiązania powinny być dostosowane do obecnych kierunków w projektowaniu, technologii oraz najnowszych narzędzi a także uwzględniać aktualne uwarunkowania rynkowe. Profesjonalna firma powinna również proponować przejrzyste warunki współpracy, co do których nie będziesz miał żadnych wątpliwości. Wreszcie, wizytówką godnego zaufania dostawcy będą pozytywne opinie i rekomendacje klientów, którzy mieli okazję z nim współpracować. Warto zerknąć  na stronie agencji do sekcji opinii.

 

Skoro już wiesz, na co warto zwrócić uwagę możesz zacząć szukać agencji marketingu internetowego, która spełnia te kryteria. Mamy dla Ciebie też drugie, znacznie prostsze rozwiązanie – skontaktuj się od razu z nami, agencją Lookas. Oszczędzisz czas i niepotrzebne nerwy – satysfakcja dostarczona na najwyższym poziomie.  Sprawdź jak możemy pomóc Ci w realizacji Twoich celów biznesowych.

 

Marketing internetowy
Marketing internetowy
Logo Lookas
27 marca 2020
Jak wybrać firmę do współpracy?

Marketing internetowy - Jak wybrać firmę do współpracy?

POWRÓT

Lookas

© Copyright 2022 | All Rights Reserved | Polityka Prywatności