Buzz markeing działa, ponieważ ludzie zdecydowanie bardziej wierzą poleceniom niż jakimkolwiek innym przekazom reklamowym. Z tego względu pierwszym krokiem jest nienaganna jakość produktów i perfekcyjna obsługa, tak aby Twoi klienci byli zadowoleni i chętni do pozostawiania pozytywnych komentarzy. 

 

Kolejnym etapem jest już zaplanowanie samej kampanii, tak aby zwiększyć ilość pozytywnych komentarzy na temat Twojej firmy i oferty. Marketing szeptany to stosunkowo niedroga i skuteczna metoda budowania świadomości marki i rozprzestrzeniania informacji o Twoich produktach czy usługach. Pozytywne komentarze pozostawione w Internecie, dotyczące poziomu obsługi klienta, czasu realizacji  zleceń oraz jakości oferowanych przez Ciebie produktów i usług są dowodem, który przemawia do wyobraźni potencjalnych klientów, którzy szukają  konkretnego typu produktu/usługi. Informacje tego typu skłaniają ich do odwiedzenia Twojej  strony, przejrzenia oferty i dotychczasowych realizacji czy portfolio.

 

Bardzo ważne jest, aby marketing dyskusji  na Twój temat był rzeczowy, odnosił się do rzeczywistości i był umieszczany w odpowiednich miejscach. Podczas gdy Ty będziesz się skupiał na profesjonalnej obsłudze swoich Klientów my zadbamy, aby w Internecie można było łatwo odnaleźć wiele pozytywnych informacji na Twój temat.

 

Marketing szeptany
strony internetowe

MARKETING SZEPTANY

MARKETING SZEPTANY

Opinie, polecenia i rekomendacje są jednym z głównych wskaźników, które decydują o słuszności wyboru. Nie ważne jak o Tobie mówią, ale jeśli mają mówić, niech mówią dobrze.  

strony internetowe

POWRÓT

Marketing szeptany to metoda promowania marki, produktów lub usług poprzez maksymalizację siły głosu zadowolonych klientów. Innymi słowy, jest to narzędzie, które inicjuje rozmowę na dużą skalę o Twojej marce i sprawia, że jesteś widoczny w sieci.

 

Ten rodzaj marketingu, w przypadku dobrze poprowadzonej kampanii reklamowej, należy do jednego z najskuteczniejszych. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że ludzie zazwyczaj wolą skonsultować się z rodziną czy przyjaciółmi przed podjęciem wielu decyzji dotyczących zakupu, w tym wyboru prawnika lub lekarza, zakupu sprzętów, kosmetyków lub znalezienia mechanika czy salonu fryzjerskiego. Badania prowadzone przez Nielsen potwierdzają że znakomita większość (ok. 90% respondentów) podejmuje decyzje właśnie w oparciu o rekomendacje bliskich. Co może być nieco zaskakujące, 70% respondentów tego badania ufała w podobnym stopniu opiniom w Internecie. Konsumenci traktują opinie innych zamieszczane w sieci – na blogach, portalach, forach, pod artykułami – jako naturalne i zazwyczaj pomocne w podejmowaniu decyzji.

POTRZEBUJĘ OPINII

POTRZEBUJĘ OPINII

BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI

zamknij

MARKETING SZEPTANY

Logo Lookas
zamknij
zamknij

POWRÓT

© Copyright 2020 | All Rights Reserved | Polityka Prywatności

Lookas